Activiteiten Houvast en Natur-El

Bijbelsamenkomsten HouVast
“Er Staat Geschreven”
plaats : Erwetegem / Potaardestraat 2 – op vraag van geïnteresseerden 

Stap voor stap exploreren we de Bijbel: is de Bijbel betrouwbaar? Is het Oude Testament nog altijd geldig? Hoe heeft God tot de schrijvers gesproken? Hoe weten we dat het echt Gods woord is? Maakt het eigenlijk wel iets uit wat je gelooft? Is gewoon een goed leven leiden niet voldoende?  Bestaat de duivel werkelijk? Is er een hemel en een hel? Als God liefde is, waarom is er zoveel kwaad? Waarom worden goede mensen zo vaak door grote tegenslagen getroffen? Waarom moesten er zoveel offers gebracht worden in het Oude Testament? Is Jezus echt de Zoon van God? Waarom moest Jezus lijden aan het kruis? Komt Jezus spoedig terug? Wat gebeurt er wanneer je sterft? Wat is de betekenis van het gebed? 

Het eerste uur bestaat uit een inleiding in het thema. Daarna is er ruimte voor discussie, vragen en gesprek, getuigenis… Iedereen is welkom !

Zin in een verdiepende bijbelstudie, of een individueel gesprek over geloofszaken of vragen die je hebt, waar je geen raad mee weet, of nood aan bemoediging en motivatie ? Contacteer ons. We maken tijd voor je.

Natuurlijk ben je welkom op bovenstaande data. Deze samenkomsten verlopen in een warme en gemoedelijke sfeer, en ik ervaar ze als gezegende momenten waarin broeders en zusters een heilig moment maken.

Het geeft niet hoeveel of hoe weinig je al weet over de Bijbel. 
Alles kan groeien. Met Gods Geest als hulp, en in volle respect voor iedereen, wordt dit telkens een prachtige ervaring, dichter naar de hemelse Vriend van jong en oud. 

afspreken : 0484 40 50 05

Natur-El spreekt voor groepen van minstens 10 deelnemers over een door u geselecteerd onderwerp binnen het domein van Natuurlijke Gezondheid en Genezing. In Erwetegem of op verplaatsing.

Of maak een groepje van 4 deelnemers om heerlijk te genieten van een OlieVerf-initiatie in Erwetegem – waarbij Stefaan je suggesties geeft en leidt naar een blijvend resultaat – Met je eigen materiaal of met het materiaal van Natur-El. Geïnteresseerd hoe het werkt en hoe je hierop kunt voorbereiden? Neem contact op : 0484 40 50 05

Nooit gedaan en toch een blijvende uitdrukking die je jarenlang aan dit gezegende moment zal herinneren.

Volgende lessen :

Het programma tot juli 2024 :